Dr. Bagdány Beáta

Konzultáció,

kezelési terv

Konzultáció, kezelési terv

A fogászati konzultáció kiváló lehetőséget teremt az Ön számára, hogy feltérképeztesse meglévő fogászati problémáit és közelebb kerüljön azok tartós és esztétikus megoldásához.
Ehhez az első lépést Önnek kell megtennie azzal, hogy időpontot kér tőlünk telefonon 06 30 228-1517-ös számon, vagy üzenetben. (Visszahívjuk, amennyiben telefonon nem vagyunk elérhetőek.)

Konzultáció

Első találkozás alkalmával meghallgatjuk fogászati problémáját, és megvizsgáljuk. Szükség esetén a vizsgálatot digitális röntgenvizsgálattal egészítjük ki. A vizsgálatot szájüregi kamerával kivetítjük Önnek és a vizsgálat eredménye alapján kezelési tervet javaslunk.
Az első vizsgálat és konzultáció díjköteles, de az első beavatkozás árából 100%-ban levonandó. Visszatérő betegeink számára az éves kontroll már ingyenes. Amennyiben akut panasszal érkezik, kezelését azonnal megkezdjük a fájdalom megszüntetése céljából.

Kezelési terv készítése

Amikor a konzultáció keretein belül kiválasztjuk a leginkább megfelelő kezelést a páciens számára, elkészítek egy teljesen személyre szabott kezelési tervet. Erre azért van szükség, mert bár az eljárások alapjai ugyanazok, minden páciens fogazata egyedi, így külön kezelési tervre van szükség ahhoz, hogy a lehető legalaposabb munkát végezhessem. A tervbe bekerül egy ütemezés is, így akár hetekre előre lehet tervezni a megbeszélt időpontokat épp úgy, ahogy a költségeket.

Célom, hogy a fogászati rendelőmben minden páciens nyugodt szívvel lépjen be, hiszen itt semmi nem történik alapos felmérés és előzetes konzultáció nélkül.