Professzionális fogtömések

Esztétikai fogtömések

prémium anyagokból

Esztétikus fogtömések prémium anyagokból

Rendelőmben használt prémium fogászati anyagoknak köszönhetően esztétikus fogtöméseket, igényes és tartós fogpótlásokat készítünk.

Mivel a rendelőben nagy hangsúlyt fektetek a minőségre és az esztétikumra, így kizárólag prémium anyagokból készült fogtöméseket készítek. Az általam használt minőségi anyag segítségével a fogak eredeti színe és alakja is visszaállítható, így semmilyen szempontból nem okoz kényelmetlenséget a tömés a páciens számára. Mivel az eredeti fogak is különböző árnyalatúak és eltérő a fényáteresztő képességük is, természetes, rétegződő felépítésüket a fogtömés elkészítésekor is fontos megvalósítani, így érhető el a természetes hatás. Mivel a használt tömőanyag műanyag bázisúak és kerámia szemcsék által megerősítettek, ez probléma nélkül kialakítható.
Fogtöméseinkhez, restaurációnkhoz GC Essentia, Gradia és Cosmedent Renamel, Tokuyama prémium tömőanyagokat használok.

E tömőanyag segítségével a fogak rágófelszínét is úgy lehet kialakítani, hogy az az eredetihez hasonlóan barázdált legyen, így semmit sem veszít funkciójából a későbbiekben sem.

Hogyan zajlik a fogtömés folyamata?

• A beavatkozásokat a páciens igénye szerint, de általában az érzéstelenítő beadásával kezdjük.
  • Ha az érzéstelenítés elérte hatását, a fog felületét megtisztítjuk, üreget készítünk, törekedve arra, hogy a foganyag egészséges részét megkíméljük, megtartsuk.
  • Az így kialakított, tiszta üreget speciális anyagokkal kezeljük, ezek többek között abban is segítenek, hogy a tömőanyag megfelelően illeszkedjen.
  • Az esztétikus töméssel lezárt fog formáját, rágófelszínét úgy alakítjuk ki, hogy az természetes maradjon, és a páciens számára ne legyen érezhető, hogy nem eredeti fogát használja.
  • A folyamat zárásaként a fogat, tömést polírozzuk a tökéletes végeredmény érdekében .

Az őrlőfogak betétek (inlay, onlay) alkalmazásával is helyreállíthatók. A sérült vagy szuvas foganyag eltávolítása után a megfelelően kialakított üregről lenyomatot veszünk,  a fogtechnikai labor pedig elkészíti az üregbe illeszkedő betétet, amelyet ragasztással rögzítünk. A betét alapanyaga lehet műanyag, kerámia vagy cirkónium.